torsdag 7. april 2011

Støvfille

Hei og hopp!

Torsdagen er her igjen....i dag er jeg på jobb fra 9-19, det blir en lang dag, men jeg liker torsdagen godt, særlig om det kommer mye folk innom :-) Nå er det en forholdsvis rolig morgen her på Wisteria, og jeg bruker tida på å svinge støvfilla, samt ta en runde med støvsugeren!!!!








 Støvsugeren min fortjener litt bilder i bloggen. Den er veldig god!
Da var litt av støvsugingen unnagjort, og nå håper jeg at jeg IKKE får tid til å vaske gulvene :-D




Litt påske har kommet til butikken! Disse kaninene er linfarget og veldig søte.

Og se på disse søte kaninene da!

Ellers har vi åpent til kl 19 i kveld. Det hadde vært veldig kjekt om du tok turen innom :-)
SNAKKES

3 kommentarer:

  1. Skjønne kaniner!! Håper du får mye besøk i dag, jeg rekker dessverre ikke innom;).

    SvarSlett
  2. Men Plustelig så ser jeg deg en annen dag :-))

    SvarSlett
  3. Åh. De kaninene var jo skjønne da. Nei, nå MÅ jeg snart innom en tur. God helg!

    SvarSlett