torsdag 28. april 2011

På an igjen :)

Hei og hopp!!!

Nå ser jeg at det er på tide å gi livstegn fra seg igjen! Jeg lever og butikken er åpen! Påsken kom plutselig og var plutselig over. Jeg hadde fri fra skjærtorsdag og til og med tirsdag denne uka. Og da skal det legges til at det ikke var før på mandagen at jeg skjønte at jeg faktisk hadde fri :) og da var det kun 2 dager av ferien min igjen :) Men jeg er en slik som liker å jobbe, og blir nesten mer stressa av å ha fri hehehe.
Her lå jeg og solte meg til soleksemen angrep store deler av kroppen i påskehelga( i den øverste hytta.) JA det er et dårlig bilde, men jeg er selvsagt IKKE fotografen her ;) og JA soleksemen klør som bare rakkern. Det er alltid slik om våren. Så snart sola titter frem gjør jeg alt jeg kan for å fjerne den hvite laken kroppen til noe mer gyllent...og hver gang....ender det med kløing og rødgrillet kropp. Men satser på det kun var med disse første soldagene det skjedde. Kroppen burde vel vært over solskjokket nå, etter denne FANTASTISKE solpåsken :)
Lørdagen fikk jeg sneket meg rundt i Mandal sentrum. Jeg er alltid på vakt og du kan jo gjette hvilke butikker jeg SKAL inn i.... Det var noen få interiørbutikker, men veldig kjekke. Jeg er alltid på utkikk etter inspirasjon og inspirert ble jeg. Det er gøy å se hvordan andre butikker er og har det. Påskeafta var kaos dag i Mandal og jeg sendte kaostanker til Jørpeland. Jammen meg hjalp det. Hos Wisteria var det også travelt og jeg ELSKER travle dager i butikken. Da kommer det innom så mange kjekke folk!

Ellers var det godt å være tilbake på jobb onsdag denne uka, etter nesten en ukes ferie, både hjemme og i Mandal. En slik langfri har jeg ikke hatt siden jeg åpnet butikken :) Jeg gledet meg som eit barn i vaksen kropp til onsdagen, da jeg visste at det hadde komt inn nye varer på tirsdag. Å pakke opp og plassere nye varer er jo noe av det kjekkeste :-)


Da var jeg tom ord denne gang! Nyt dagen :)

GB

3 kommentarer:

  1. Høres ut som du har hatt det deilig! Dumt med eksemen da... Håper det går fort over. Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Så kjekt at du likte hytta vår:). Den er kjøpt på www.legehytten.dk. De sender mange hytter til Norge og er her ganske titt.

    SvarSlett
  3. Godt det kommer noen helligdager innimellom så du får tatt litt fri og fått deg litt soleksem.
    Huff , nei , men det er godt det er over nå !
    Litt om gangen , vet du og smøre godt med solfaktor.
    Vil du vite hvorfor det er viktig , kan du lese blogginnlegg fra september\oktober hos meg ;)
    Vart du skræmt no ???
    Snakkes nok snart.
    Kos deg i den skjønne butikken din :)

    SvarSlett