tirsdag 12. april 2011

Hva er klokka?

Hva er klokka? Jo det kan jeg jammen meg svare deg på.....Med et titalls ulike klokker i butikken nå, føler jeg meg ganske kompetent til å svare på klokke spørsmålet.....

Det bugner av klokker i butikken for tiden, noen små, men mest store. Flotte og nokså rimelige i pris.
Det mest ironiske nå er at mens jeg skriver så fint om hvor kompetent jeg er til å svare på " hva er klokka?" spørsmålet, er at jeg ikke finner mobilen min som egentlig er den eneste som har batteri. Ikke det at disse klokkene ikke kan brukes, for det kan de, men batterier må du liksom kjøpe utenom. Så nå sitter jeg her med en haug med fine klokker, uten mobilen som faktisk viser hva klokka er.......


Litt løgneraktig fra min side, som skriver hvor flink jeg er til å svare på hvor mye klokka er...Men du skjønner poenget!!!!!! Og selv om klokkene ikke går uten batteri, kan jeg jo bare se på dem. Vakre er de. Nesten som små møbler.



                   Også funker de som bare rakkern! Med batteri vel og merke.








Det var det jeg ville vise frem i dag. Og hva er vel viktigere for oss å eie enn en klokke?, vi som er så opptatt av tiden?:-)

Tudilidu ;-D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar