onsdag 13. april 2011

Deilig dag

For en deilig dag det er :-) Sola skinner og varmen stiger på gradestokken. HIPPHURRA!Nå kan en vel si at det er vår? De siste dagene har det kommet litt småpaller med varer. Kjekt å få inn litt etter litt :-)

Der er så gøy med våren, og spesiellt når solen skinner. Folk blir i ekstra godt humør og det blir mye latter og glede i butikken :-)hehehe

Jeg er en av de som føler litt trang til å fornye meg. Nå frister det med både nye klær, ting til heimen og blomster (selv om det forsåvidt alltid frister å kjøpe, kjennes trangen litt sterkere ut nå når sola ENDELIG skinner igjen.)
Også er påsken like rundt hjørnet, kun to dager til skolen tar ferie. Håper at mange andre også tar seg litt fri og stikker innom butikken. Nå har det kommet inn litt forskjellig i påskepynt. Både, høner og harer.
I dag kom det innom en kunde og hun var spesiellt glad. Hun hadde nettopp blitt ferdig med uteplassen sin, med utekjøkken. Nå gjensto kun pynting. Vi ble enige om at selv om mennene "uffer" seg hver gang vi damer kommer hjem med nye "ting", får de den samme gleden som oss når det er fint og pyntet rundt oss. Det har noe å si... vi koser oss litt ekstra når vi har det koselig rundt oss :-)






Jeg vil iallefall ønske DEG en FANTASTISK dag i sola. NYT LIVET !

3 kommentarer:

  1. Herlige varer,og deilig vær!
    Ønsker deg en fin dag!
    Goe klem fra Sol

    SvarSlett
  2. Var en herlig dag i går ja, håper helgen blir likeså. Vil ikke ha det som i dag iallefall:). Håper du koser deg på butikken!

    SvarSlett
  3. Egentlig så er ikke jeg typen til det i det hele tatt, men jeg likte virkelig de øredobbene! Så mye fint du har i butikken!

    Du, de oliventrærne har jeg hatt i kjelleren i vinter. Der er det meget kaldt og litt for mørkt... Men, jeg vet at det værste for oliventrærne er en for varm stue! Nå skal de gjerne få noen frostnetter ute, da kikker visst blomstringen i gang. Er ikke noen ekspert altså! ;-)

    SvarSlett