søndag 6. november 2011

Wisterias adventskalender......

For hver tusenlapp du handler for hos Wisteria i november får du med deg et lodd og er med i trekningen av årets adventskalender. "Konkurransen" gjelder fra 7.november og trekning av vinneren vil skje siste dag i denne måneden.
                                                                                                        (Bildet er lånt av marthastewart.com)

Jeg synes alltid det er gøy med konkurranser, trekninger, premier og gaver :) Og hva passer vel bedre enn å slå alt i samme smekk? Jeg fant ut at dette var en litt morsom greie og alle som vil være med er hjertelig velkomne :) ser du som bor langt borte fra Jørpeland noe du har lyst på, enten på facebook eller bloggen, sender jeg gjerne varer til deg og best av alt denne måneden: handler du for en tusenlapp blir du med i trekninga av din helt EGEN adventskalender :) Verdien er på over 3000 kr og hver eneste av de 24 gavene vil bli omtenksomt pakket inn og nummerert :) Det er noen kjempe fine gaver og jeg gleder meg til å gi en heldig vinner :)
Fin søndag videre til deg.....
GB

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar