lørdag 19. november 2011

Inspirasjon fra Haga Hem

Jeg blir ikke helt ferdig med Gøteborg turen! Vi fikk med oss utrolig mye tross knapp tid :) Da vi var der borte fikk vi også sett ett par butikker som On Interiör eier. Alltid gøy å se hvordan andre dekorerer, hvilke varer de har og hvordan butikken i det hele tatt ser ut :) En av tankene jeg sitter igjen med er : JEG VIL HA EN STØRRE BUTIKK!!!!!
Her er bilder fra de to butikkene( den ene ligger i et kjøpesenter og den andre ligger i den koselige bydelen Haga):















 Nå sitter jeg på jobb og gleder meg til å få besøk av alle de hyggeligste kunder!!!!
God helg til deg :)

GB

2 kommentarer:

  1. Fineste dørmatten! Sånn en vil jeg ha:)))

    SvarSlett
  2. Dørmatten var det som fanget blikket mitt, også. Nyyyydelig!

    Skjønner godt at du vil utvide :D

    SvarSlett