torsdag 17. november 2011

On Interiör

JØYE MEG som tiden flyr og jeg har notert meg at det er over 1 uke siden sist innlegg.  IKKJE BRA... Har egetlig ingen unnskyldninger.....kun det at tiden flyr...og apropo fly.... Tirsdag denne uka satte jeg og vaktmesteren oss på en slik en maskin som fører oss gjennom lufta fra Sola til Gøteborg. Her er maskinen (inni vel og merke):
Jeg kaller det maskin da jer er litt usikker på om dette egentlig er et passasjerfly(?) Jeg har iallefall aldri reist med noe så søtt og lite. MEN koselig og intimt var det, og vi kom oss velberga fram og tilbake!
Vi reiste til Sverige for å besøke On Interiör sitt showroom og handle varer til våren. Det første som møtte meg da vi kom til On var:
JEG ELSKER MAT!!!! Så for meg var dette en perfekt start for Sverige oppholdet!
Etter en supergod lunsj oppholdt jeg meg noen timer i denne HIMMELEN:





Jeg og vaktmesteren fløy rundt med en "piper" som scannet inn varene vi ville ha, dette uten en eneste begrensning. Nokså HYGGELIG opplevelse spør du meg!
Ellers vil jeg oppsummere turen på ett døgn som en FLOTT opplevelse! Vi traff mange kjekke butikkeiere, noen med lang fartstid innen butikk og noen med litt kortere... Alt i alt var det VELDIG lærerikt og utrolig gøy å dele erfaringer med andre som driver med det samme som jeg!
Så nå kan vi glede oss til våren (så fort jula er over), for det er viktig å ALLTID ha noe å GLEDE seg til ;)

GB

5 kommentarer:

  1. Så masse fint!
    En drøm og gå rundt med "piperen", men hørtes jo litt farlig ut, lett og ta av;)
    Heldige dere som jobber i interiørbransjen ♥ Det er som du sier alltid noe og glede seg til;)

    Ha en finfin kveld!

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Ååååh.. Måtte du kutte ned på varene etter å ha "pepet inn" litt for mange, eller får du plass til alt? :D

    Enig med deg, det er viktig å ALLTID ha noe å glede seg til :)

    SvarSlett
  3. Åå guri land.. Nydelige saker det var her.. Hørtes fantastisk ut og gå rundt me en piper og bare velge og vrake.. Ble litt misunnelig nå:) Kjekt du tar bilder så vi får se:) Nå begynner gravingen neste uke...:)

    SvarSlett
  4. Å så mye fint!! Skulle gjerne gått rundt med piperen selv :)

    Tusen takk for de nydelige koppene jeg vant hos deg. Begge koppene er ankommet og er hele ♥ http://hmoholt.blogspot.com/2011/11/varm-sjokolade-i-yndlingskoppen.html

    Ha en herlig kveld snille du!

    Klem

    SvarSlett
  5. Her var det mye flott. Både spiselig og god for øyet. Så mye lekkert på en plass! Og for en nusselig maskin dere var på tur med. Ha en fin natt og en god morgendag. :)

    SvarSlett