onsdag 2. november 2011

Dagens 10 på topp

Hei på deg!!!
Her er mine dagens favoritter :)) :
Stjerner fra Miss Etoile 59 kr

Nydelig engel 298kr

Koffert med rådyr (3 str) koster fra 49kr

 Flott rådyr (finnes i sølv, gull, rosa og lilla) 69 kr

Skål/boks genial til f.eks bomullspads og q-tips 229 kr


Nydelige trær med glitter og strass 175 kr

Mosehjerte i to størrelser fra 159 kr

Cupcake sparebøsse, i farger og design, 75 kr

Lykt til t-lys 239 kr

Utrolig deilige skjerf fra Mille Moi, lyse blå og beige, 299,-

Peace and love!!!!

GB

4 kommentarer:

  1. Eeeeelsker skjerfet ♥

    Klem line

    SvarSlett
  2. Mange fin ting! Likte spesielt godt sølvstjernene! :))

    SvarSlett
  3. Kjempesøt engel og lekkert skjerf:)

    SvarSlett
  4. Engelen er min ;) Jeg får ikke koblet dine bilder til min blogg, men du kan jo se på minminivilla.blogg.no de neste dagene - det kommer mer - for tror du jeg tok med meg bare en ting hjem????? Ha en fin dag!

    SvarSlett