mandag 17. oktober 2011

Og vinneren er.....

God kveld i stuen!

Da var tiden inne for å trekke en heldig som får Bastion kopper i posten :) Jammen tar det tid å gjøre klart til å trekke..:) Jeg skriver ned på ark, klipper ut navn, krøller sammen, legger i skål, lukker øynene og trekker :-)hehehe
TUSEN MILLIONER takk til alle som var med og har blitt følgere på bloggen! Kjempestas <3<3<3




Lage et fint hjerte av alle utklipte navn <3

Legge i skål!!!
Trekker, tar bilde med lukkede øyner.....
Grattis Hilde med bloggen http://hmoholt.blogspot.com/ !!!!!
Du får to:
i posten..... Kakaoen smaker ti ganger bedre med disse koppene-det kan jeg skrive under på :)

Lykkelig kveld til dere ALLE :)

Klem fra GB

8 kommentarer:

  1. HURRA!!!! Så herlig! Måtte bare hoppe litt opp og ned å juble for den flotte premien så jeg fikk roet meg ned for å skrive kommentar!

    Tusen tusen takk snille du! Mail er på tur :)

    Ha en herlig uke!

    Klem

    SvarSlett
  2. Grattis til vinneren. Flotte kopper.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  3. Grattis til Hilde;)
    Herlige kopper altså ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Gratulerer til Hilde! Kjempefinekopper:)

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye til Hilde, de koppene er jo bare helt HERLIGE!
    Litt misunnelig merker jeg:)
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  6. Ååh så heldig hun er, gartulerer! Morosm variant av en trekning! :))

    SvarSlett
  7. Hi dear! Congratulations to the lucky winner and to you, dear, for the lovely candy! I was dreaming about it! :))) God bless and have a wonderful time! :D

    SvarSlett