onsdag 5. oktober 2011

En dag med Photo Booth

Heisann!!!!
Sjekk ut (med "god" språkbruk) det dritlekre skapet da!!!!! Kom inn i butikken i går-og jeg er bare KJEMPE fornøyd- dette får jeg nesten lyst å kjøpe selv altså :)) Det er stort, 160cm i bredden og rommer vanvittig mye. VELKOMMEN kjære skap :-D
I dag har jeg testet ut photo booth på macèn- og dagens knippe bilder er herfra. Sylskarpe er de ikke, men funker sånn i nøden mens jeg må vente i to uker på at kamera mitt skal bli bra igjen :-/

Jeg har også fått inn to nye konsollbord. Et med skuffer og hyller, og et med kun hyller og med kryss i sidene. Disse måtte jeg skru sammen selv, men heldigvis med god hjelp av en stakkar forbipasserende mann :) Jeg spurte han da han kom inn døra: " hææ? hørte du at jeg ropte etter hjelp? ååå så fint at du kom!" :-) denne kommentaren viste seg å være et alletiders sjakktrekk. Mannen hjalp meg og det ene bordet ble skrudd opp over en god samtale om Tyrkia (der han og kona nettopp hadde vært) Tusen takk for hjelp snille mann!!!
 Bilde fra GG skapet. Har fått inn noe nytt :)
Tommel opp for Yankee Candels!!!!!!! Nå har høstduftene begynt å komme......FANTASTISK :-D

Nå er jeg klar for en kjempe travel kveld!!!! God dag videre til deg :-)

GB

2 kommentarer:

  1. Lekkert skap ja!!!
    Skjønner godt at du gjerne skulle beholdt det selv;)
    Hadde aldri kunnet drevet butikk jeg altså, hihi;)

    Eeelsker Yankee Candle ♥
    Ha en fin, travel kveld;)

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Elsk! Eg hadde nok gått konkurs etter et besøk på bare ein av disse innkjøpsmessene :P
    Spent på duftene fra yankeecandle. Hadde et deilig lys (fra ukjent leverandør) som lukta ordentlig eple og kanel, og det savne eg så sinnsykt :D

    Skapet va forresten dritlekkert, sko gjerna hatt plass te et sånt :)

    SvarSlett