fredag 16. desember 2011

den jula den jula...

Ja jeg driver butikk og jeg selger for tiden julepynt. Jeg gir råd og ser for meg hva som passer og er fint hos andre :) MEN HOS MEG SELV!!! Jeg får det bare ikke til...eller...er det bare kanskje det at jeg ikke har tid?! Jeg minnes tidligere førjulstider der jeg har tatt inn mose, granbar og svibler i hauger og lass...men i år (som i fjor) har jeg bare tatt inn noen gram kanskje, og dessuten ikke et eneste granbar..bare en falsk en :)
Jeg skulle ønske jeg fikk litt mer tid til å dille og dalle litt med julen....men før jeg får tid til det får disse aldeles NYDELIGE stjerne t-lys stakene pynte opp litt. Fikk de inn i butikken i dag (89,-)


God helg til alle andre som også har en travel førjulstid :))
GB

2 kommentarer:

  1. Så fint! Det er kjipt å ha for dårlig tid før jul. Akkurat som når man har dårlig tid før man skal reise på ferie. Man vil nyte tiden før også!! Kjemepefine lyslykter! Her går det ganske greit med juleforberedelser men man føler vel alltid at man ligger litt etter... Prøver å ta det med ro. Ha en finfin dag i butikken! :))

    SvarSlett
  2. Jeg sliter med å få tid til alt selv, og har maaange ting på gjøremålslisten som bare må glemmes frem til etter jul. I dag er det jobb, (men jeg har laget en porsjon brente mandler og vasket litt klær), i morgen er dagen full av avtaler fra tidlig til sent, og tirsdag, ja da MÅ det pakkes, for da setter jeg kursen mot Jørpeland!!! Tida flyr ;)

    SvarSlett