mandag 9. januar 2012

Jeanne d´Arc Living magasinet

God MANDAG!!!

I dag kom årets første utgave av Jeanne d´Arc magasinet til butikken. Vi selger nå disse til 89 kr. Fra 3.utgave i 2012 kan du ikke lenger kjøpet magasinet i kiosker  og bensinstasjoner, men i spesial foretninger slik som Wisteria :)




Og her var det jammen meg mye god inspirasjon :) Masse gøy lesestoff. Bl.a fantastiske oppskrifter på amerikanske pannekaker namnam.....
Stikk innom, kjøp et blad og bli inspirert i denne vinter måneden.......

GB

4 kommentarer:

  1. Hei, jeg liker dette bladet veldig godt, et av de beste interiør bladene spør du meg :) Ha en flott dag Hilsen tone

    SvarSlett
  2. Hei!
    Jeg vil gjerne kjøpe årets første utgave av "Jeanne d' Arc living" hvis du har bladet.
    Og vet du hvor en kan henvende seg hvis en har lyst til å begynne å abonnere på bladet?!

    Mvh.
    Monica M.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Jeg har desverre ikke flere blader igjen av første utgave, kun nr 2 :/
      Jeg tror desverre ikke det er mulighet på å abonnere på bladet lenger. Og du kan kun få kjøpt det hos spesialforetninger slik som Wisteria. Dog kan du få abonnere hos meg :) Jeg kan sende deg bladet når det kommer til min butikk, hvis du ikke finner butikker i nærheten hvor du kan få kjøpt det :) hører fra deg!
      GB

      Slett