søndag 8. januar 2012

8.januar 2012

Heldige meg!!!
I hele 2011 har jeg trodd det var 2012! Lucky me....Jeg har fått ett år gratis!Eller går det egentlig an å si det slik? hvor ble 2011 av da liksom? hmmmm det ble mye å tenke på.... Uansett håper jeg at 2012 vil gå svingene godt slik som året før. Det har vært et bra år for butikken! Utrolig mye bra utvalg i varer (synes nå iallefal jeg), veldig mange kjekke kunder og veldig få kjedelige dager! Noe av det jeg synes har vært mest gøy forrige år er at jeg har blitt kjent med flere mennesker, både kunder, bloggere, og folk i samme bransje. En veldig kjekk opplevelse var Göteborg turen, hvor jeg fikk delt erfaringer og fikk nye ideer og tips av folk som driver med det samme som jeg :)
Julen var selvfølgelig årets høydepunkt....Det ble solgt mye og i romjula da ryddingen og tellingen begynte føltes butikken nesten helt tom....
Tom er den jo aldeles ikke, men nå kan vi se hva som er i hyllene, taket og rundt om på gulvet :) Enn så lenge det varer....!
Nye varer er allerede på vei og jeg kan love flere godbiter inn i det nye året!
Nå er jeg endelig ferdig med å telle varene og herlig er det... Det neste som venter nå er å reise på messer. Dette gleder jeg meg veldig til!
Godt nytt år til deg og dine!
Du er hjertelig VELKOMMEN til å handle (eller besøke) så mye du orker hos Wisteria i 2012, enten i butikk eller du vil ha varer sendt i post:))
Ha en vidunderlig kveld!!!

GB

1 kommentar:

  1. Godt nytt år!!
    Gleder meg til og følge bloggen og hente inspirasjon også i 2012:)

    SvarSlett