mandag 13. juni 2011

Det er så mye jeg skulle ha gjort......

Jeg vil, jeg vil, men får det ikke til, eller tid...... Nå har jeg hatt to fantastiske dager med fri:) Når jeg en sjelden gang har fri fra jobb, lager jeg en liste inni hodet mitt over alle tingene jeg skal kose meg med å gjøre mens jeg skal ha fri. Lista er som regel VELDIG lang, og i løpet av fridagen kan jeg være sikker på at INGENTING av det jeg hadde planlagt er blitt gjort... Men så er det egentlig ikke så veldig rart når lista ofte består av de største prosjekter som f.eks: lage sengegavl, tapetsere barneværelsene, lage et spisebord, snekre terrassen ferdig, male hele huset, vaske HELE huset, stryke klærne.... vel for noen er kanskje ikke de nevnte ting store proskjekter.....men for meg....BIG DEAL!!!!!!!! Men så pleier det jo gå veldig greit når en først er i gang med tinga. Jeg LIKER å stryke, jeg LIKER å male, men jeg HATER å pusse med sandpapir!
Som nevnt ble det to fridager og lista var lang....Det jeg rakk var å hente noen BLÅSKJELL nede ved sjøen til å legge i disse flotte lyktene. Ikke verst vil jeg påstå :) (men må selvfølgelig legge til at jeg har malt litt hus, vasket ut hus, skiftet på senger, laget x-antall måltider med mat, vært på konsert, sett en god film, vasket vinduer, hatt besøk, vært på besøk....ville liksom vært latterlig å ikke nevne disse hverdagslige tinga som egentlig alltid står i veien for de STORE "jeg vil tinga":)....
Og aller mest fornøyd er jeg med blåskjella....... :)

Med ønske om en god start på uka!!!!!
GB

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar