mandag 6. februar 2012

Tilbake til hverdagen!!!!

Da har ting roet seg i heimen.... Vi er tilbake fra diverse messer, riving og ommøblering i butikk, nye varer, diverse møter og tre barnebursdager for en unge er unnagjort! Håper det er god nok grunn til at det ikke har vært tid til blogging :/ hehe
Slik har det vært i hodet mitt de siste to ukene... (se bilde over), men nå er vi tilbake til hverdagen... Og jammen er det en ny hverdag! Jeg har blitt medeier av et nytt firma. Sjekk det ut på facebook og "lik" det gjerne om du vil :) http://www.facebook.com/3RomDamene Firmaet heter 3 rom og vi driver med interiør rådgivning/veiledning... Et spennende prosjekt som er i en oppstartsfase! Jeg gleder meg til å kaste meg ut i det sammen med to andre spenstige damer!!! Så nå håper vi på flere kunder og mange utfordringer :)
Hvordan det så ut i butikken sist uke kan du se her : http://www.facebook.com/photo.php?fbid=333938383295789&set=a.152359111453718.28179.147610515261911&type=1&theater
Etter messa ble vi både superinspirerte og paniske!!!! Jeg har nok muligens bestillt varer for mer enn butikken har plass til, og noen grep måtte tas for å prøve å få den større!!! Det klarte vi ved å rive et par vegger og flytte på både skaper og disk. Butikken virker en del romsligere og jeg håper vi får plass til alt som skal inn i løpet av våren...men samtidig krysser jeg fingrer og tær for at gode kunder løper og kjøper slik at vi unngår plassprobelm :) SÅ VÆRSÅGOD!!! SLÅ DEG LØS!!!

GB

1 kommentar:

  1. Så gøy med nytt firma!!
    Kjempesennende:)
    Lykke til ♥

    Og herlig med masse nye varer til butikken, skjønner godt at det er vanskelig og begrense seg når man er på slike messer, hehe:)

    SvarSlett