mandag 3. september 2012

Hvor skal jeg begynne?

hmmm jeg har egentlig så mye å fortelle at jeg egentlig ikke vet hvor jeg skal begynne?!
Kanskje med noe sånt som at den siste måneden har gått med til ferie til Kypros, 2 turer til Oslo, 1 tur til Danmark, skolestart for 1.klasse, 5 årsdag, nye showrooms, x- antall nye leverandør besøk, og sist men ikke minst : drømmen min blir større...og alt dette bare på noen uker...... :)

Denne sommeren har jeg overnattet på flere hoteller, og gjett om jeg blir inspirert? Det er så masse fint der ute, mange flinke stylister og masse fint interiør... Jeg har flere bilder og dele, men det skal bli en annen dag ...fordi når ting kanskje har "roet" seg litt ned, skal jeg nemmelig begynne å blogge :)vel det er iallefall planen, men det er den tiden da? jeg etterlyser stadig oftere behovet for 6 timer mer i døgnet......

 Jeg har også vært så heldig og fått være gjest i 3 sommerbryllup, alle har vært fantastiske! Men det som skilte seg mest ut var utebryllupet til kusina mi i Drammen. Vielsen var ute og festen i partytelt.

I begynnelsen av august tok jeg med venninna mi Kristin til Danmark hvor vi var på showroomet til Lene Bjerre! Fyttikatta! Jeg ble desperat samtidig som jeg nesten gikk berserk... Så MYE fantastisk fint....høsten hos Wisteria ser med andre ord lovende ut.....

Damer på tur! Vi møtte fantastisk kjekke folk, hentet massevis av inspirasjon som jeg vet jeg kommer å få bruk for :)
Jeg har også fått vært innom moteuka og fått flere kjekke leverandører. Wisteria blir som sagt større og vi får inn så utrolig mye fint til både damer og barn...
GLED DERE!!!!!



Også er det denne babyen min da...Wisteria...lille søte Wisteria vokser skikkelig nå og hun blir skikkelig fin altså. Vi jobber 10-12 timer daglig og ennå er det kaos :) Alt skal ryddes og sorteres, males og pusses, telles og skannes. hufff mye jobb MEN SÅ UTROLIG GØY!!!
Jeg elsker jobben og jeg er så utrolig takknemmelig for at jeg kan gjøre dette. Også synes jeg at det er litt skummelt...vi handler og pusser opp for mye peng. Større butikk = større utgifter...men jeg tror at dette skal gå bra, også tror jeg at det ikke er dumt å være litt nervøs :) Det er utrolig rørende med alle de positive tilbakemeldingene jeg får fra veldig mange. TUSEN TAKK, uten disse hadde jeg ikke turt å gjøre det vi nå gjør. Folk stopper på gata og ser inn i vinduene mens vi jobber, folk stopper meg og sier de gleder seg til butikken åpner, flere vil jobbe hos Wisteria og flere har spurt om det er noe de kan hjelpe med.

så her kom endelig et lite resume`....:)

Igjen TUSEN TAKK!!!

GB

7 kommentarer:

  1. Du e flinke Gunn Bente! Lykke t med ny butikk:) glede meg t å handla ;)

    SvarSlett
  2. Kjempekjekt!! Du e knallgod, glede meg te å se resultatet:).

    SvarSlett
  3. Høres ut som en fantastisk sommer!!
    Og så herlig med utbygging, oppussing og nye varer - du ER virkelig heldig ja!!
    Jeg likte veldig godt det jeg så av klær ♥
    Nettbutikk?? :)

    Ha en fin fin kveld :)

    SvarSlett
    Svar
    1. hmmm nettbutikk?tja ikke enda iallefall :) MEN du vet jo at jeg like godt sender med posten :) skal bli flinkere å legge ut det herlige som er i butikken ;)) kjekt å høre fra deg igjen foresten :)
      klem

      Slett
  4. <Så spennende - herlig at du har fulgt drømmen og startet butikk...har selv planer så jeg blir alltid så gira når jeg leser slikt!Ønsker deg masse lykke til...flotte leverandørerer og jeg er sikker på at dette går bra!
    Toveklem:)

    SvarSlett
  5. Det e så flott at Jørpelendingene virkelig har tatt te seg den flotte butikken din, så det går så bra at du kan utvida! Eg glede meg te å se resultatet :D
    Meir blogging høres sånn sett veldig bra ut.
    Hilsen hu så alltid bare handle småting så får plass i kofferten :P

    SvarSlett
  6. Ja, det er fantastisk kjekt med butikken din. Gleder meg masse til gjenåpning!

    SvarSlett