mandag 7. mai 2012

så søtt så søtt

Fredag vikk jeg de søteste leker og lamper inn i butikken :)  Mye av det nye nusselige forsvant med fornøyde kunder i løpet av helga, men ennå er det noen skjønne leker og lamper som pryder butikken :)

Utrolig søte mus. Dra i halen og den fineste musikk blir spilt:) Perfekt til en liten småtass :)

Smykkeskrin med ballerina som jeg som liten drømte om, men aldri fikk. Nå har jeg de i butikken :)

Disse snurrebass lignende som en pumper opp og ned kan jeg huske at jeg selv hadde som veldig liten:) Jeg synes disse er så skjønne og vi har de i flere motiver. Øverst til høyre ser du en svært så fin karusell med musikk i. Nederst til venstre fotoalbum til gutt- kun 199 kr

Og her: de skjønneste lamper :) sukk <3<3<3

GB

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar