torsdag 16. februar 2012

Jeg noterer meg at det nok en gang er torsdag og en dag nærmere helg! Jeg for min del skal jobbe til kl 15 i dag også kommer Astrid og overtar til kl 19. VELKOMMEN!!!
Det har vært en nokså rolig dag og jeg har fått vasket litt og knipset noen bilder<3<3<3
Øverst til venstre ser du de nye skålene med øyenstikker på- jeg synes disse var utrolig kule :) koster kun 95 kr. Den stilige boksen til høyre koster 499,- og funker faktisk som brødboks....
Nederst til venstre Yankee Candle <3<3<3 med den nydelige lukta Vanilla Satin. Nederst til høyre t-lysestake (finnes i 3 str) fra kr 149
Øverste bilde: krus med øyenstikker 69 kr
T-lyse staker 79 kr
Puter 299 kr
Perlene er litt av en lampe (koster 1699,-)
Ramme 239,-
Sette kasse 599,-
Bokstaven R 119 kr
T-lysestaker 95 kr
Brunt fat i heltre KUN 279,-/hvit vase til blomster 259,-
Glass med rådyr 69 ,-
Verdenskart med ramme 699,-
Stor krukke i tre 599,-

Ønsker deg en riktig fin dag videre :) hei og hopp!!!!!!!
GB

1 kommentar:

  1. Åååh. Her var det mye lekkert nå. :)
    Ha ei god helg!

    SvarSlett