torsdag 1. desember 2011

1.desember

I går kveld ble adventskalenderen hengt opp og gjett om det var lykkelige unger i heimen i dag morges :)) Det er litt morsomt med hele advents kalenderen i grunnen. Da jeg tok ut trapp til huset før vi flyttet inn så jeg for meg hvor fin den var/skulle bli til å henge adventspakkene på:) Nå har jeg endelig fått gjort det! Men det blir aldri helt slik som jeg har tenkt meg....forhåpentligvis blir det mange adventskalender år i denne trappa fremover og det finnes alltid et forbedringspotensial :) her er den iallefall:




JA så sånn ble det :))

Vil samtidig nevne at jeg trakk Wisterias adventskalender i går....SUKSESS! Siri Barkved stakk av med en kalenderen til en verdi av over 4000kr. GLEDE!
Med ønske om en deilig kveld!

GB

2 kommentarer:

  1. For en flott idé med kalender i trappa :D
    - og for en flott kalender du gir bort.. Heldige Siri :D

    SvarSlett