mandag 31. oktober 2011

Halloween!!!



 Tenk at i dag er det siste dag i OKTOBER!!! Som vanlig synes jeg at tiden alltid flyr for fort, og denne måneden kom og forsvant i rekordfart.... Jeg bruker vel egentlig ikke å feire halloween, men jeg synes alltid det er gøy å pynte med gresskar om høsten. I helga skar jeg for første gang ut et gresskar "monster". Det var gøy, resultatet ble jo som forventet (som om en 7åring hadde skjært ut), men likevel gøy:) Jeg tok vare på kjernene og lagde god snacks av de (Skylte, la de på bakepapir med olje og salt og inn i ovnen....kjempegodt)



Hadde jeg visst hvor enkelt det var å skjære i gresskaret før jeg begynte, ville det nok vært litt mer forseggjort :) Men det ble et nokså tradisjonell pumkin med trekant øyer og tenner:) Vi har det ute på trappa med lys i.....ungene synes det er kult.....
En nokså skremmende klem fra meg!!!
GB

2 kommentarer:

  1. Wow, syns du var kjempeflink og få til ansikt jeg;)
    Har aldri prøvd og bruke kjærnene som snacs, hmmmm, må prøves;)

    Håper kvelden ble bra;)

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Hej! Missa inte vår stora tävling! KRAM Petra o Ingela

    SvarSlett