tirsdag 20. september 2011

Fornyelse

Jeg har de siste dagene hatt flere kunder som går klør seg i hodet og sier at nå MÅ de bare ha noe nytt. De vet ikke hva, samme det bare det er noe NYTT....... Jeg tror de fleste av oss er litt sånn til tider. Vi går litt lei av det vi allerede har også vil vi fornye oss. Det skjer særlig når årstida skifter...

Jeg er også sånn...Men jeg vil ha noe nytt HELE tiden, og av en eller annen grunn særlig på fredagen :)
I dag kom det inn flere nye puter og jeg vil ha dem alle. Men da må jeg fint si til meg selv " ALLE KAN IKKJE FÅ". Jeg kan seriøst ikke komme hjem med fjorten forskjellige puter bare fordi jeg har lyst å fornye litt rundt meg. MEN så har jeg inngått et kompromiss med meg selv...jeg kan kanskje kjøpe et par...MEN da lider jeg av valgets kvaler, da vet jeg hvertfall ikke hvilke jeg skal velge....og kjenner jeg meg rett venter jeg for lenge og da er putene utsolgt og jeg ender opp med 0 puter og enda mere trang til fornyelse!
Poeng: Ikke gjør som meg! Bestem deg hva du vil fornye...Hvilke likte du best.... OG HANDLE ALT DU ORKER hos Wisteria :) Her kommer bilder av dagens nykommere:










VELKOMMEN :-D

GB

2 kommentarer:

  1. Skjønne puter!!!
    Fekk lyst på ;)
    Klem Mette.

    SvarSlett
  2. Du har veldig god smak!!!
    Nydelige ting!!
    Hørte du hadde besøk av Solstrålemannen,hi,hi,og Solstrålebarnet,,,,fine gaver jeg fikk!
    Ha en fin rosa onsdag!!!
    Goe klem fra Solstrålå!!

    SvarSlett