fredag 5. august 2011

Maling og sånt

Himmel og hav.....Vi har begynt malerjobben på skikkelig alvor nå! Egentlig så liker jeg å male, men når du maler med to farger og har hundrevis av dører og vinduer, søyler og lister som skal så er det ikke så VELDIG gøy lenger. Regner med at de fleste vet hva jeg snakker om:) Men det jobbes på og vi er nærmere og nærmere slutten for hver dag :) også blir det veldig FINT da:) Heldigvis hadde vi ferdig grunnet kledning da huset ble bygget, så alt vi trenger å gjøre er egentlig å bare kleise på to og tre strøk....æhhh, litt jobb tross alt:))

I morgen skal jeg tilbake på jobb, første dag etter ferien. ååå som jeg gleder meg! Jeg håper på at det kommer mange kjøpelyste og taletrengte mennesker innom. Jeg har virkelig savnet det de knappe to ukene jeg har vært borte, men så har det vært gøy med ferie også da :)

Ønsker deg en riktig god helg!!!!
GB

1 kommentar:

  1. Puh, det der blir det muskler i armene av :P
    Så bra at du gleder deg til å begynne på jobb igjen. Det må være skjønt å ha sin egen butikk å ta seg av!

    SvarSlett