fredag 27. mai 2011

Litt sånn på kvisten.....




Når du så disse bildene fikk du kanskje en støkk i deg og trodde at det var begravelse på gang i huset mitt!!! Men der tar du rimelig FEIL. Grunnen til jeg kom på begravelse sånn i farten er at det er noe som på en måte plager meg litt. En lever seg gjennom et langt (eller kort) liv, der vi til tider blir påspandert små usle rosebuketter fra nærbutikken, (for all del jeg takker og bukker til de som en gang i blandt husker å gi meg en liten oppmerksomhet)mens når en dør, er det ikke måte på hva folk har med seg i begravelsen av blomster...Det bugner av de lekreste kranser, buketter og oppsatser----og det til null glede for hovedpersonen!!!! Jeg personlig ønsker meg gravkranser hver helg, men desverre har jeg aldri fått det...kanskje pga kostnaden...eller kanskje de venter til..ja ...den dagen...! Uansett Jeg har laget meg noen store buketter med nydelige SYRINER som jeg har vandret land og strand for å få tak i. Dvs jeg har kjørt rundt til kjentfolk for å tigge etter denne lekkerbisken.......
Og hvorfor? jo for det første har jeg ikke syrintre lengre og for det andre blir det 30 års kalas her i morgen. HIPPHURRA :)
Så her svinger støvfilla seg og her snekrer snekkeren som han aldri før har snekra...vil du se resultatet?
En stor terrasse. Alle er hjertelig velkomne til å bli med å beise!!!
Og her skjønner du kanskje hvorfor jeg ikke eier noen syrintre, ENNÅ.. De får komme etterhvert. MEn terrassen er jeg veldig fornøyd med :)
Ellers feirer vi Strandadagene i butikken. Gode tilbud og hyggelige folk. Veldig travle tider og VELDIG kjekke tider :))
Da skal jeg bare vaske et par gulver før jeg hiver meg i køya klar for en ny herlig jobb og festdag!

GB

2 kommentarer:

  1. Gratulerer til jubilanten og lykke til med festen. :)
    Å, du har et nydelig hus og det ser ut som det ligger i fine omgivelser også!? jeg forstår godt at du er fornøyd med terrassen.
    Lykke til med opparbeidelse av hagen. Når du skal plante syrintrær , kan du komme hit og få babytrær:)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for lykkeønskninger Ingunn :)) og ja når plantetiden kommer vil jeg gjerne hente trær hos deg :) go helg til deg også :))

    SvarSlett